Odpowiedzi

2010-01-16T11:38:03+01:00
-Księstwo Andory
-Królestwo Belgii
-Królestwo Danii
-Księstwo Monako
-Królestwo Hiszpanii
-Królestwo Niderlandów
-Księstwo Liechtensteinu
-Wielkie Księstwo Luksemburga
-Królestwo Norwegii
-Królestwo Szwecji
-Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
-Państwo Miasto Watykańskie
130 1 130
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T11:39:14+01:00
* Andora Księstwo Andory
* Belgia Królestwo Belgii
* Dania Królestwo Danii
* Hiszpania Królestwo Hiszpanii
* Holandia Królestwo Niderlandów
* Liechtenstein Księstwo Liechtensteinu
* Luksemburg Wielkie Księstwo Luksemburga
* Monako Księstwo Monako
* Norwegia Królestwo Norwegii
* Szwecja Królestwo Szwecji
* Wielka Brytania Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
* Watykan Państwo Miasto Watykańskie
48 2 48