Odpowiedzi

2010-01-16T11:53:11+01:00


2/3-----26 sztuk
3/3------x sztuk

3/3* 26 ÷ 2/3=39sztuk (było wszystich)

a)5/5---------39
2/5----------x

x=2/5*39 ÷ 5/5
x=16 sztuk

B)39
2010-01-16T11:53:45+01:00
2/3 - 26
1 - x
-----------
x = 39

1 - 39
2/5 - x
-----------
x = 16

Odp. Marta zabrała 16 długopisów, a w pudełku było ich 39

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:54:14+01:00
Marta - 2/5x
Kasia - 3/5x * 2/3 = 6/15 - 26 sztuk
6/15x - 26 sztuk
1/15x - 4,(333) sztuk
15/15x - 65 sztuk
2/5x - 26 sztuk
3/5x * 2/3 - 26 sztuk

a) ODP. Marta zabrała 26 długopisów.
b) ODP. W pudełku było 65 długopisów.