Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T11:55:24+01:00
Duchu Swięty ty oświecasz nas kazdego dnia daj nam sile wiare a przede wszystkim hojne dary, zebysmy madrze kozystali z twoich zasobow. Daj nam sile na to, aby kazdy dzien przynisil nam co raz wieksze dary . Amen
22 4 22
2010-01-16T11:55:44+01:00
Duchu świety niepojęty
pełen mocy i dobroci
proszę Cie o dary
dla naszej spólnoty
Daj nam miłość
Wierność i dobroć
byśmy mogli Cię naśladować
Amen.
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:03:39+01:00
Duchu Świety proszę cię o Najłaskawszy o zdrowie oraz szczeście w życiu
aby trwało wietrznie.
Proszę również o łaskę Boża i wybaczenie wszystkich grzechów.
Jak i również wiele dobra dla moich bliskich oraz przyjaciół.
Obiecuje się poprawić i tyle nie grzeszyć.

Amen.
22 4 22