Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T11:56:35+01:00
Czy kożystacie w swoim kraju z lodówek?
Czy chciałbys sie przerpowdzic do nas?
Jak się masz?
Czy masz dzieci?
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T11:56:48+01:00
- czy jestescie na tyle ciepło ubrani ze wam nie jest zimno?
- jak ci sie u nas podoba? Wolał bys mieszkac w Polsce?
- jak buduje sie iglo?
- Duzo czasu to zajmuje?
- co jecie?
- co pijecie? Woda w takich temperaturach raczej zamarza....
- jaka temperatura teraz u was jest?
- podoba ci sie w polsce?
- sa u was szkoły?
2010-01-16T12:12:16+01:00
Jak się czujesz w naszym klimacie?
Czy nie było Ci tam za zimno?
Gdzie jest lepiej tu czy tam?
W jakim języku się porozumiewałeś?
Ile zwierząt zabiłeś?