Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T11:58:49+01:00
Wzmocneonie ukladu krwionosnego poprez wszepienie martwych lub oslabionych bakterii.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T11:59:30+01:00
Szczepionki są ważne w naszym życiu poniewaz chronią nas przed chorobami bądz pomagaja nas wyleczyć.
Szczepionki wzmacniaja nasz organizm.
Gdyby nie było szczepionek to ludzie chorowali by coraz czesciej i dłużej.





Mam nadzieje ze o to chodziło i że pomogłam ;)
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T11:59:35+01:00
Szczepionki pomagaja naszemu organizmowi uodpornić sie od niektórych chorób. Podczas szczepienia do naszego organizmu są wpuszczone przeciwciała które walczą z wirusami
1 5 1