Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:30:12+01:00
1. Zawsze myśl o tym dla kogo to robisz
2. Pamiętaj, że staniesz się przez to przyjacielem Boga
3. Nigdy nie rób tego, jeżeli nie masz szczerych intencji
4. Przemyśl co chcesz komu podarować lub oddać
5. Pomagaj bez zoobowiązań
6. Angażuj w to swoich bliskich
7. Nie wstydż sie tego co robisz
8.Nie przestawaj na jednym razie.
1 5 1
2010-01-16T13:04:07+01:00
1.dary przynosimy w workach.
2.Muszą ważyć przynajmniej 10kg.
3.Pokazać legitymacje xDDD
4.i nie wiem dalej