Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:05:02+01:00
Ryb nie można tam trzymać z kilku prostych powodów: ryby ślepną poprzez zniekształcony obraz, chorują na choroby błędnika przez to, gdyż mogą pływać tylko dookoła, są apatyczne, podatne na choroby. Inaczej cierpią.
We Włoszech trzymanie ryb w okrągłych akwariach jest zabroniona. Słusznie. W Polsce wiele dzieci trzyma tam sobie bojownika i wiele osób w zoologicznych poleca kule jako dobry dom dla ryb.
2010-01-16T12:26:41+01:00
Ryb nie można tam trzymać z kilku prostych powodów: ryby ślepną poprzez zniekształcony obraz, chorują na choroby błędnika przez to, gdyż mogą pływać tylko dookoła, są apatyczne, podatne na choroby. Inaczej cierpią.
2010-01-16T12:51:16+01:00
Złotej rybki nie można trzymać w okrągłej kuli ponieważ:
-złote rybki ślepną poprzez zniekształcony obraz,
-chorują na choroby błędnika przez to, gdyż mogą pływać tylko dookoła, są apatyczne, podatne na choroby. Inaczej cierpią.

Biedactwa:(