Odpowiedzi

2010-01-16T12:07:47+01:00
Drogi Wujku
Serdecznie Cię zapraszam na kolację wigilijną, która odbędzie się 24.12 br. o godz. 19:00 w moim domu. Bedziemy zaszczyceni twoim przybyciem..
Fred
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T12:11:48+01:00
Zaproszenie


Drogi wuju serdecznie zapraszam Cię na wieczerzę Wigilijną w moim skromnym domu . W ten magiczny wieczór cała rodzina powinna być razem . Wieczerza odbędzie się u mnie w domu o godz.17.50. dnia 25 grunia 2010 r. Serdecznie zapraszam i czekam z niecierpliwościa.


Siostrzeniec Fred z rodziną.
1 5 1