Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T12:12:11+01:00
Czy podoba Ci sie to że jestes kukiełką?
Pionkio: nie bardzo...
Dlaczego?
Pionkio:
z jednej strony tak, bo jestem inny od wssszystkich a z drugiej wolał bym być człowiekiem noramlnym wtedy może by mnie szanowali i nie nasmiweali by sie ze mnie....
Czy uwazasz za wade swój rosnący nos za wade ?
Pinokio:
W niektórych sytułacjach owszem, czasem lepiej jest sklamac, ale dzieki temu nosowi przynajmniej jestem prawdomówny i ludzie wiedzą ze mówie prawde, uwazam ze tez dlatego mi ufają.
Lubisz chodzic do szkoly?
Pinokio:
Trochę, mysle ze lubił bym bardziej gdybym był tam szanowany.
A czy Antonio szanuje cie?
Pinokio:
Tak Antonio szanuje mnie i bardzo mi pomaga.
Uwazam go za najlepszego przyjaciela.

Dziekuje ze rozmowe do zaobaczenia Pinokio.
Pionkio: Do Zobaczenia.
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:13:00+01:00
-Drogi Pinokio czy kochałeś wróżkę?
-Oczywiście, że tak.
-Czy chcesz jeszcze kiedyś odwiedzić kraine zabawek?
-Może kiedyś, ale nie jestem pewny.
-Nadal lubisz twojego przyjaciela, z którym tam wyrószyłeś?
-Tak, przecież to nie jego wina, że opuściłem wróżkę, może trochę.
-Jak czujesz się po rozstaniu z wróżką?
-Czuje się smutno, ale z drugiej strony wreszcie mogę być z ojcem chociaż nie mam już mamy.
-Tęsknisz za nią?
-Bardzo.
35 4 35
dzienks
fenkiuuuuuuuuu..=.==.=.=.===.==.=..==.=.=.=.=..==.=.=.=.=..==.=.=.=.=.=.=.=..==.=.=.
fh
gg