Utwórz formy miejscownika liczby pojedynczej podanych rzeczowników:kino,cena,zima,wino,kasa.Podkreśl temat i wypisz oboczności w temacie.

Proszę o prawidłowe rozwiązanie zadania.Za dobrze rozwiązanie zadanie i objaśnienie dam naj.Pozdrawiam.;->

2

Odpowiedzi

2010-01-16T12:11:28+01:00
Kino - (o) kinie
cena - (o) cenie
zima - (o) zimie
wino - (o) winie
kasa - (o) kasie
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:19:10+01:00
Msc. o kinie temat:kin ob.:ie
Msc. o cenie temat:cen ob.:ie
Msc. o zimie temat:zim ob.:ie
Msc. o winie temat:win ob.:ie
Msc. o kasie temat:kas ob.:ie
1 5 1