Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:13:36+01:00
Dzieki Napoleonowi Bonaparte utworzono Ksiestwo Warszawskie podczas zaborów. Napoleon miał romans z polką. Walczył z rosjanami. Pomagał tworzyć legiony Polskie

Negatywane
Wykorzystywał legiony Polskie w swoich bitwach
2010-01-16T15:28:15+01:00
Pozytywne;
Powstało księstwo warszawskie
Pomagał tworzyc legiony polskie
Walczyl z rosjanami pomagajac przy tym polsce


Negatywne:
Napoleon wykorzystywal polaków do wlasnych bitew