Podaj pięć rzeczowników, w których tematach występuje E RUCHOME

E RUCHOME-w temacie może się pojawiać lub znikać samogłoska E.Jest to tak zwane E RUCHOME,np:
sen-snu

Proszę o prawidłowe rozwiązanie zadania.Za dobrze rozwiązanie zadanie i objaśnienie dam naj.Pozdrawiam.;->

3

Odpowiedzi

2010-01-16T12:14:40+01:00
Len---> lnu
widelec---> widelca
jednorożec---> jednorożca
mieszkaniec--> mieszkańca
chłopiec--> chłopca
wieżowiec---> wieżowca
7 4 7
2010-01-16T12:15:03+01:00
Pies - psu
giez - gzu
lew - lwu
krew - krwi
owies - owsa
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:16:44+01:00
Oboczność e: 0. Samogłoska e, która w różnych formach fleksyjnych tego samego wyrazu lub w wyrazach pokrewnych może pojawiać się lub zanikać,
np. kotek -kotka,
przyszedł-przyszła,
owca - owiec
pies - psy
domek- domku
5 5 5