Odpowiedzi

2010-01-16T12:23:45+01:00
Kochana Babciu!
Czy wiesz moja Babciu kochana,
Że w myślch moich jesteś od rana?
Gdy sen z moich oczu zmywałam,
O życzeniach dla Ciebie myślałam.
Szukałam dla Ciebie czegoś cennego,
Aż w końcu znalazłam coś bardzo drogiego.
Płomień miłości Ci ofiaruję,
Bo tego ludziom ciągle brakuje.
Chcę abyś wiecznie szczęśliwa była,
I sto wiosenek w zdrowiu przeżyła.
1 5 1
2010-01-16T12:30:28+01:00
Babcia i dziadek to moi przyjaciele.
Jakich na świecie niewiele.
Mogę powierzać im moje tajemnice,
O ktrórych nie wiedzą nawet rodzice.
Doskonała jest babci szarlotka,
I to nie żadna plotka.
Dziadek jest znakomitym ogrodnikiem,
Rozprawi się z każdym ogrodowym szkodnikiem.
Dzisiaj na pociechę mają
Wnuki, które Ich kochają.


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:18:34+01:00

Tak wiele mnie nauczyłaś,
tak wiele uśmiechu mi dałaś,
na spacery ze mną chodziłaś,
kiedy byłam jeszcze mała.
Do snu nuciłaś piosenki,
byłaś zawsze blisko mnie
więc podziękować Ci, Babciu
za to wszystko chcę.
Żyj długo w spokoju i uśmiechaj się,
bo uśmiech jest najważniejszy
i to, że kocham Cię.

Dzisiaj mamy święto dziadka, okazja niezwykle rzadka.
Ja dziadziusia kocham szczerze, w jego słowa zawsze wierzę.
Mój dziadek ma swoje zdanie, budzi we mnie zaufanie.
To naprawdę trzeba przyznać, dziadek fajny jest mężczyzna.
Kiedy dzień dziadka zaświta, wiązanką kwiatów go witam.
Bądź zdrowy dziadku kochany i bądź zawsze razem z nami.