Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:25:38+01:00
Ameryka Północna
1. Antigua i Barbuda ? Sant John?s
2. Bahamy - Nassau
3. Belize - Belmopan
4. Dominika - roseau
5. Dominikana - santo domingo
6. Grenada - saint george?s
7. Gwatemala - gwatemala
8. Haiti-port - au-prince
9. jamajka - kingston
10. kanada - ottawa
11. Kostaryka - san Jose
12. Honduras - tegucigapa
13. Kuba - hawana
14. meksyk - meksyk
15. Nikaragua - managua
16. panama - panama
17. Saint kitts i nevis - basseterre
18. Saint Lucia - castries
19. Saint Vincent i grenadyny - kingstown
20. Salwador - san Salwador
21. stany zjednoczone - waszyngton
22. Trynidad i Tobago - port of spain

Ameryka południowa
1. Argentyna - Buenos Aires
2. Boliwia - La Paz oraz Sucre
3. Brazylia - Brasilia
4. Chile - Santiago
5. Ekwador - Quito
6. Gujana - Georgetown
7. Kolumbia - Bogota
8. Paragwaj - Asuncion
9. Peru - Lima
10. Surinam - Paramaribo
11. Urugwaj - Montevideo
12. Wenezuela ? Caracas
13. Gujana Francuska - Kajenna
2010-01-16T12:28:23+01:00
USA-Waszyngton
Meksyk-Meksyk
Argentyna-Bueno Aires
Brazylia- Brasilia
peru-lima
alaska-Juneau
Kanada-ottawa
Perugwaj-Asunción
2010-01-16T12:30:24+01:00
Ameryka Północna:
Kanada:Ottawa.
Stany Zjednoczone: Waszyngton.
Meksyk: Meksyk.
Gwatemala:Gwatemala.
Salwador:San Salvador.
Kuba:Hawana.
Dominikana:Santo Domingo. Panama:Panama. Kostaryka: San Jose.
Ameryka Południowa: Brazylia: Brasilia.
Boliwia: La Paz.
Peru: Lima.
Kolumbia: Bogota.
Ekwador: Quito.
Wenezuela: Caracas.
Gujana: Georgetown.
Surinam: Paramaribo.
Paragwaj: Asunción.
Urugwaj: Montevideo.
Argentyna: Buenos Aires.
Chile: Santiago.