Odpowiedzi

  • Zawi
  • Rozwiązujący
2010-01-16T12:43:11+01:00
Wybrałem Jana Pawła II na patrona szkoły, ponieważ:
1.Był mądry.
2.Lubił pomagać ludziom w każdej sytuacji.
3.Był Polakiem któremu można było zaufać.
4.Wyróżniał się od innych.
5.Pomagał chorym i bezdomnym.
6.Dbał o potrzeby kościoła
7.Uczestniczył w chórze i innych takich instytucjach.
8.W czasach wojny nauczał młodszych.
9.Prowadził również kółka charytatywne.
10.Lubił podróże w góry i przyrodę.

Więcej nie dam rady wymyśleć, a nie chcę Cię wprowadzać w bład :P
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:53:20+01:00
Jan Peweł II-gdyż był on wielkim człowiekiem. Jan Pawel || był poprostu nie tylko papieżem ale dla Calego swiata kims wiecej jak "OJCIEC".Przebaczał każdemu. Nawet temu, który próbował go zabić. Kochał każdego, bez względu na wygląd, kolor skóry, pochodzienie czy też wiek, modlił sie. Pomagał ludziom, którzy byli w potrzebie. Był radosny i pełen sił.Miał dobry charakter i dobre serce. Swoje posłannictwo jako głowa kościoła katolickiego niósł na wszystkie kontynenty. Walczył z niesprawiedliwością, nędzą, aktywnie działał na rzecz pokoju światowego. i bezpieczeństwa. Troszczył się o rozwój kultury. Podkreślał konieczność ekumenii, głosił godność osoby ludzkiej, niezmienność zasad moralnych, otaczanie miłością chorych. W młodzieży pokładał przyszłość całego świata. Moim zdaniem Karol Wojtyła jest godnym patronem.
3 3 3
2010-01-16T13:44:01+01:00
Ponieważ był wielkim papieżem i jest najlepszym przykładem i wzorem do naśladowania. Jego życiorys stanowi drogowskaz dla wielu ludzi ...
1 5 1