Podaj 4 sposoby rozsiewania się nasion,obok podaj przykłady roślin.

--__________--_________
--__________--_________
--__________--_________
--__________--_________

Uzasadnij twierdzenie,że rośliny kwiatowe są najlepiej przystosowane do środowiska.

--__________
--__________
--__________
--__________

3

Odpowiedzi

2010-01-16T12:49:32+01:00
Wiatr np mniszek lekarski jest rozsiewany przez wiatr
ludzie ludzie wszystko rozsiewaja co im potrzebne np mak
zwierzęta np wiewiórki - orzechy
samorozsiewalnedojrzałę owoce pękają i z dużą siłą daleko lecą pestki tego owocu fasola, groch


zapylaja je owady
są samorozsiewalne
13 2 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:51:28+01:00
- przez wiatr (klon)
- przez wodę (linia wodna)
- przez zwierzęta (łopian)
- przez człowieka (zboża, warzywa, trawy)
39 4 39
2010-01-16T13:20:23+01:00
- kwiat czerpie wode z ziemi
- dzięki słońcu kwiat wytwarza pokarm
- w łodydze ma wode

przeprazsam ale juz więcej niw eim


10 1 10