Daje dużo punktów:) proszę o szybką odpowiedź :)

jak mam otworzyć plik z odpowiedziami do testów które pisałam jak już go pobiorę bo jak go otwieram to nie moge odvczytac bo są jakieś dziwne litery np. :

0000271628 00000 n
0000285964 00000 n
0000002476 00000 n
trailer
<</Size 167/Prev 457514/Root 59 0 R/Info 57 0 R/ID[<7F39D8BD95D1CCA79FC0643AA7FCC5FD><DF1A43714A5844299525779781AD1B3B>]>>
startxref
0
%%EOF

166 0 obj
<</Length 382/Filter/FlateDecode/I 455/L 439/S 208>>stream
xÚb``f`ŕüËŔÎŔđŻťA„Ř€˘,[email protected]\Ěڤ£p”ąCHŁě쮞l·ź\VN^äŰ,–ÓŃ+ˇ#¨ČÔ¦!ă0Ńů¸ĽEŻcsZĎt‡Ęn¶ś¸!LJ@ llllÖŃctq

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:48:39+01:00
Masz program abode reader
. byc może ten plik jest zapisany w pdf i oworzy sie przez ten program
2010-01-16T12:49:07+01:00
Proponuje pobrać program do czytania formatu pdf ;)

Pozdrawiam
2 5 2
2010-01-16T12:49:12+01:00