Odpowiedzi

2010-01-16T12:51:40+01:00
Ponieważ w Polska znajdowała sie pod zaborami i nie było wolności słowa. Polacy musieli wyjechac zagranice aby tam wspierać nasz kraj poprzez muzyke i słowa

powstał również rząd na uchodźctwie

emigranci
Adam Mickiewicz
Fryderyk Chopin itd
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:51:55+01:00
Polacy emigrowali do Francji, ponieważ mieli dosyć życia pod zaborami. We Francji żył Napoleon Bonapartem, który walczył z zaborcami. Polacy liczyli na wcielenie do wojsk walczących z zaborcami i na odzyskanie niepodległości. Emigrowali jeńcy wojenni, weterani wojenni.
7 3 7
2010-01-16T12:53:46+01:00
Bo po wojnie polacy nie musieli wracać do kraju dlatego zamieszkiwali w bogatej Fracncji
5 1 5