Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T12:53:11+01:00
Bad
heat
easy
late
dry
Autumn
good
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T12:54:08+01:00
Better - worse
cold - hot
difficult - easy
early - late
wet - dry
spring - winter
wrong - good

Powodzenia.
6 4 6
2010-01-16T12:56:50+01:00
Better-wronger
cold- hot
difficult- simple
early- late
wet- dry
spring -of jesiens <--- nie wiem dokładnie
wrong-good
2 2 2