1.Jakie znaczenie dla Polski oraz Pobrzeży Południowobałtyckich mają porty morskie ?
2.Jakie rodzaje działalności gospodarczej rozwinęły się na polskim wybrzeżu dzięki istnieniu portów morskich ?
3.Na czym polega funkcja turystyczno-rekreacyjna wybrzeża Bałtyku?

Proszę o odpowiedz !

2

Odpowiedzi

2010-01-16T12:59:07+01:00
1. porty morskie mają harakter handlowy tj. do portow moga przyplywac statki chandlowe i dostarczac nam rozne produkty tak samo jak my mozemy je wysylac
maja rowniez harakter turystyczny korsujace promy mogo dostarczac turystow do wiekszych morskich miast dzieki temu polska zyskuje kulturalnie i finansowo.

2.te dzialalnosci to; stocznie rybactwoitp

3.na zapewnieniu turystą jak najlepszych atrakcji oraz noclegu na poziomie europejskim, oraz bezpiecznego poruszania sie po polsce. powinny byc tez ladne czyste i duze plaze.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Zawi
  • Rozwiązujący
2010-01-16T13:03:22+01:00
1.Porty morskie pozwalają na inport oraz eksport danych towarów. Inaczej rzecz biorąc tzw. "handel". Dzięki portom Polskim można otrzymywać drogą morska towary z innych krajów np. Z Dani, Stanów Zjednoczonych, Anglii. Dzięki portom można prowadzić również masowy połów ryb.
2. Dzięki istnieniu portów morskich rozwinęły się działalności gospodarcze takie jak: np. połów ryb.
3.Funkcja turystyczno-rekreacyjna wybrzeża Bałtyku polega na umożliwieniu podróży statkiem po morzu bałtyckim, oraz zapewnienia ciekawych i interesujących wycieczek.
3 3 3