Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T13:14:09+01:00
A = 8cm
h1 = 5cm

b= 6cm
h2= ?

Obliczamy pole:
P= 1/2ah1
P= 1/2 ×8×5
P= 20cm

Pole prostokonta jest takie samo (czyli 20cm) bez względu na długość boku i wysokości opuszonej na ten bok: Wiec:
P= 1/2 x b x h2
20 = 1/2 x 6 x h2
20 = 3xh2

3h2 = 20 /:3
h2 = 6 2/3
4 5 4
2010-01-16T18:05:23+01:00
A=8cm
h=5cm
P=a*h/2
P=5*8/2
P=20cm<kwadratowych>

a=6cm
P=20 cm<kwadratowych>
P=a*h/2
h=6,666666666666666666666...7
2 1 2