1.Uzupełnij zdania
W ruchu jednostajnym wykresem drogi w zależnoście od czsu jest .................. . Wnioskujemy, że w ruchu jednostajnym ........................ jest ............................. od czasu trwania ruchu.


2.Jeżeli ciało porusza się z szybkością 20 m/s , to oznacza, że w czasie ................... przebywa ..........................

2

Odpowiedzi

2010-01-16T13:04:03+01:00
1.prosta
predkosc
wprost proporcjonalna

2. 1 ekundy
20metrów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:04:06+01:00
1.Niestety ale nie mam zrobionego..

2.Jeżeli ciało porusza się z szybkością 20 m/s , to oznacza, że w czasie 1 sekundy przebywa 20m