Odpowiedzi

2010-01-16T13:10:34+01:00
To znaczy że jest do tego stworzony ma takie powołanie np. malarz ślicznie maluje
2010-01-16T13:11:38+01:00
Potocznie znaczy to ze ludzie mają dar do wykonywania jakiejś czynnoście przez całe życie . Niektórzy mają powołanie do pracy którą wykonują np. bycie księdzem lub artystą
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:12:57+01:00
Według mnie oznacza to, że od samego urodzenia był do tego przeznaczony. Tkwił w nim element, który musiał być odpowiednio obudzony do życia, aby swobodnie się rozwijać.