Chcesz zaprosić znajomą z Anglii, która przebywa w twoim mieście, na wspólne oglądanie meczu w telewizji. Przeprowadź rozmowę w której:
- zaproponujesz wspólne oglądanie meczu
- nie zgodzisz się z inną propozycją znajomej
- zaproponujesz inne rozwiązanie
(rozmowę zaczynasz ty)

Proszę również o tłumaczenie na j. polski

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T14:03:52+01:00
Ty- Hi, (jakieś imię)
ona- Hi, (twoje imię).
ty- Would you like to watch match on TV today?
ona- It's a bit boring. What about going to the funfair?
ty- I don't know ... Why don't we go to the cinema?
ona- That's a great idea!

- Hej ...
- Hej ... xD
- Chciałabyś oglądać dziś mecz w telewizji?
- To trochę nudne. A co z pójściem do wesołego miasteczka?
- Sama nie wiem. Może pójdziemy do kina?
- To świetny pomysł!

pozdro :]
1 5 1
2010-01-16T14:21:56+01:00
A. Hi Julie. How are you today??
B. Hello (Twoje imię). I'm fine. Thank you. And you??
A. I am not too bad. Thanks. Have you got any plans for todays evening??
B. No, I haven't. Any idea??
A. Hmm, today at 7p.m. there is a football match. Would you like to come??
B. Football match!! No, I don't really like football. It is a saturday, let's go for a concert in your favourite pub.
A. I have heard that this band is not good, but my friend has got birthday today and we can go for a party. What do you think about that?
B. It is a great idea. Let's go then.


A. Cześć Julie. Jak się masz?
B. Cześć. Dobrze, dzięki. A Ty??
A. Nieźle, dzięki. Masz jakieś plany na dzisiejszy wieczór?
B. Nie nie mam. Jakiś pomysł??
A. Hmm, dzisiaj o 7 wieczorem jest mecz. Chciałabyś przyjść??
B. Mecz?! Nie lubię piłki nożnej. Jest sobota, chodźmy na koncert do ulubionego pabu.
A. Słyszałam że ta grupa nie jest zbyt dobra, ale moja przyjaciółka ma dziś urodziny i możemy iść na przyjęcie. Co o tym myślisz??
B. Świetny pomysł. Chodźmy w takim razie.