Najlepszemu dam wszystki puknty ! :)

Potrzebuje napisac po angielsku o moim ulubionym pokoju . Nie musi byc to dlugie tak z 6-7 zdan :)
czyli jakli pokój w domu lubie najbardziej i dlaczego .
Mozecie napisac ze najbardziej lubie swoj pokój bo jest tam wszystko . znajduje sie tam telewizor , laptop , wieza wymyslcie cos. ze tam czuje sie najlepiej :)

I najlepiej jakby bylo tez tlumacznie :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:30:09+01:00
My favourite room by .....
my favourite room is my bedroom. it's big and is very much furniture in it. the walls are orange. i have got small, green bed. a desk is under the windiw. in my room there are two armchairs and a big wardrobe. i have got a big, red carpet with yellow design. on the wall there are four paintings. i have hot computer and CD player but i haven't got TV. i like my bedroom very much!

mój ulubiny pokój wg ......
moim uubionym pokojem je moja sypialnia. jest duża i jest w niej wiele mebli. ściany są pomarańczowe. mam małe , ziejone łóżko. biurko znajdujesię pod oknem. w pokoju stoją 2 fotele i duża szafa. mam duzy czerwony dywan z żółtym wzorkiem. na ścianach wiszą 4 obrazy. posiadam komputer i odtważacz CD, ale nie mam telewizora. bardzo lubię mój pokój!
1 5 1
2010-01-16T14:37:40+01:00
My favourite room in our house is my own one.
The wall is pink and there is a poster my favourite star - Pink!
In the room there are two windows and one door.
In my room there are two computers. There is a bed. Unfortunately I haven't got a TV. On the floor there is a brown carpet. My room is very, very comfortable! I like it, because it is very coSy . <3

Moim ulubionym pokojem w całym domu jest mój własny pokój.
Ściana jest koloru różu (lub jest różowa) na niej wisi plakat mojej ulubionej gwiazdy - Pink!
W pokoju są 2 okna i jedne drzwi.
W pokoju są 2 komputery. Jest też łózko. Niestety nie mam telewizora. Na podłodze jest brązowy dywan. Mój pokój jest bardzo, bardzo komfortowy! Lubię go, ponieważ jest bardzo przytulny . <3
1 5 1