Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:19:47+01:00
Juliusz Cezar, poniewaz słynął z licznych podbojów i był dobrym strategiem
1 1 1
2010-01-16T13:22:35+01:00
Weteranem Rzymskim był Juliusz Cezar , ponieważ wygrał wiele bitew
1 1 1
2010-01-16T13:25:58+01:00
To dawny profesjonalny rzymski wojownik, który mógł walczyć z kim chciał. Służył Juliuszowi Cezarowi. Miał dużą władzę i mógł zakładać osady i rekrutować wojowników.
3 5 3