Mam zrobic krzyżówke z chemi . Hasło to zanieczyszczenia powietrza. Mma już prawie wszystkie zostały mi 3 litery Z C I . Więc proszę o pomoc wykorzystałąm już wszystkie informacje z ksiązki. do tych odpowiedzi prosze też o pytania do krzyżówki .

3

Odpowiedzi

2010-01-16T13:24:30+01:00
Z-zawiesiny, zole
C-cząsteczki, chlorki
I- indeks stechiometryczny lub inhibitory
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:24:50+01:00
jego masa atomowa wynosi 34 : chlor
samorzutne rozprzestrzenianie sie czasteczek to ? : dyfuZja
liczba atomowa jego wynosi 79 odp Złoto
2010-01-16T13:25:19+01:00
IOD - pierwiastek lezacuy w 17 grupie i w 5 okresie.
CHLOR - pierwiastek którego masa wynosi 35,5 μ.