Odpowiedzi

2010-01-16T14:17:05+01:00
A)
P=(4+8)x5/2=30

b)
P=8x3/2=12

c)
P=6x4/2=12

d)
P=axh/2
P=4x2/2=4
P=axb
P=4x3=12
P=12+4=16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T14:19:41+01:00
A)
Dane:
a = 8j
b = 4j
h = 5j

P=½ (a+b)×h
P=½ (8+4)×5
P=½ 12×5
P=½ 60
P=30 (j)²

b)
Dane:
a = 3j
h = 2j
P1= ½ a×h
P1= ½ 3×2
P1= ½ 6
P1= 3 (j)²

a = 2j
b = 6j
h = 3j

P2= ½ (a+b)×h
P2= ½ (2+6)×3
P2= ½ 8×3
P2= ½ 24
P2= 12 (j)²

Pc= P1+P2
Pc= 3+12
Pc= 15 (j)²

c)
Dane:
a = 3j
b = 4j

P1= a×b
P1= 3×4
P1= 12 (j)²

a = 4
h = 2
P2= ½ a×h
P2= ½ 4×2
P2= ½ 8
P2= 4 (j)²

Pc= P1+P2
Pc= 12+4
Pc= 16 (j)²