Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:29:58+01:00
Z "Opowieści Wigilijnej" wynika przesłanie, że każdy człowiek potrafi się zmienić bez względu na wiek czy pochodzenie. Było tak w przypadku głownego bohatera Ebenezera Scrooge'a. Najpierw był złym człowiekiem ale później się zmienił. Tak samo i my, gdy docenimy swoje możliwości napewno damy radę się zmienić. Trzeba cenić swoje życie i możliwości i dobrze je wykorzystywać w życiu i postępowaniu.
8 4 8
2010-01-16T13:34:35+01:00
Morał z tej historii jest następujący: kochaj siebie samego i ludzi dookoła i wiedz, że możesz zmienić czyjeś życie. ulubione wspomnienie ze świąt pochodzi z czasów dzieciństwa.


Myślę, że morał z tej historii jest następujący: kochaj siebie samego i ludzi dookoła i wiedz, że możesz zmienić czyjeś życie.
7 3 7