Odpowiedzi

2009-09-28T15:25:58+02:00
Federacyjnych:
Stany Zjednoczone Barack Obama
-Rosja Dmitrij Miedwiediew
-Szwajcaria- Hans-Rudolf Merz
monarchii:
-Belgia Albert II
-Dania Małgorzata II
-Wielka Brytania Elżbieta II
republik europejskich:
-Ukraina Wiktor Juszczenko
- Łotwa Valdis Zatlers
-Francja Nicolas Sarkozy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T15:31:53+02:00
Autorytarne- Zimbabwe, Wenezuela, Białoruś
unitarne- Wielka Brytania, Polska, Japonia
złożone- Serbia i Czarnogóra, Stany Zjednoczone, Niemcy

absolutne- Watykan, Arabia Saudyjska, Oman
despotyczne-
konstytucyjna- Maroko,
parlamentarne- Islandia, Norwegia, Szewcja
1 5 1