Z ĆWICZEŃ PT:"CIEKAWA BIOLOGIA(CZĘŚĆ 1,KL.1 GIM.)"

1.Zimozielona roślina,o pędach widlastorozgałęziających się i drobnych,niepodzielonych listkach jest:
a)skrzypem b)mchem c)widłakiem d)paprocią

2.Szorstka w dotyku roślina,której rozgałęzienia pędów tworzą okółki to:
a)widłak b)torfowiec c)skrzyp d)paproć

3.Drobna roślina o ulistnionej łodyżce dzwidającej pojedyncze zarodnie osadzone na trzoneczkach to:
a)mech b)paproć c)skrzyp d)widłak

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T14:01:18+01:00
1d
2c
3a

nie jestem pewna, ale tak mam sama w ćwiczeniach.
10 3 10
2010-01-16T17:41:02+01:00
1.a
2.a
3.b
tak mi się wydaję,ale raczej jestem przekonana że jest dobrze
44 1 44