Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T13:43:50+01:00
Uwaga!
Dnia 16.01.10r., o godz.13.20, w Warszawie, w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się projekcia filmu pt." Pan tadeusz". Wstęp wolny. Chętnych serdecznie zapraszamy.
Organizatorzy
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:44:26+01:00
OGŁOSZENIE
W imieniu przedstawicieli teatru warszawskiego mamy zaszczyt poinformować państwa o projekcji filmu pt. ,, Pan Tadeusz ".
Ta wspaniała inscenizacja odbędzie się 5 października 2010 roku o godzinie 18.00 w budynku teatru przy ulicy Kwiatowej 5 w sali nr.10. Cena biletu wynosi zaledwie 30 złotych. Mamy nadzieję, że film się państwu spodoba.
Organizatorzy.!
4 3 4