Odpowiedzi

2010-01-16T15:15:18+01:00
Bakteriologia
bakteriologisk
komórki bakteryjne
mikroorganizmy
ziarniaki
pałeczki
krętki
paciorkowce
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:04:15+01:00
Bakteria-> kuliste, wydłużone, skręcone, rozgałęzione->autotrofy-> chemoautotrofy-> heteroautotrofy-> bakterie gnilne-> bakterie brodawkowe-> bakterie jelitowe-> bakterie celulolityczne->gram(+)-> gram(-)-> archeany-> eubakterie->sinice-> promieniowce-> krętki-> proteobakterie-> roztocza