Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-01T14:49:17+02:00
1800:15=120:4=30
1800:30=60
60:4=15
60-15=45
45x30=1350
30x15=450
1350+450=1800
uczniow bylo30
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T14:58:50+02:00
Dane:
zapłata-1800 zł
zrezygnowało- 4 uczniów
reszta-15 zł wiecej zapłacić

Szukane:
Ilu jest uczniów . ?

1800:15=120:4=30
1800:30=60
60:4=15
60-15=45

Odpowiedż: W klasie I a było 30 uczniów .
1 5 1