Odpowiedzi

2010-01-16T13:48:21+01:00
Francuski malarz impresjonista pochodzenia brytyjskiego. Urodzony 30 października 1839r w Paryżu.
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T13:48:27+01:00
Urodzony 30 października 1839 r. w Paryżu, Francja. Wytrawny malarz krajobrazu, Alfred Sisley urodził się angielski rodziców i odbył swą pierwszą podróż do Londynu w 1857 roku. To właśnie tam był inspirowany twórczością takich malarzy angielski krajobraz jak Turner, Constable, a Bonnington. On dołączył do innych impresjonistów artystów, takich jak Claude Monet, Camille Pissarro i Pierre-Auguste Renoir w łamaniu ścisłych metod École des Beaux-Arts na rzecz bardziej naturalistyczny i realistyczny obraz jego poddanych.
Wszystkich impresjonistów artystów okresu, Alfred Sisley była najczystsza malarz krajobrazu. Malował blisko 900 obrazów olejnych i mniej niż tuzin były martwe natury i tylko jeden lub dwa były sceny rodzajowe. Pozostali zostali krajobrazy sięgających od lasu Fontainebleau i Louveciennes, Londynu do Moret i Walii. On wystrzegano widoki miast, uprzemysłowienia i postacie ludzkie w spokoju duszpasterskiej ustawienie.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:57:16+01:00
Alfred Sisley malarz francuski, przedstawiciel imprezjonistów. Jego rodzice byli Brytyjczykami. W młodści porzucił studia aby poświęcić się malarstwu i rysunkowi. Uczęszczał do atelier szwajcarskiego malarza Charlesa Gabriela Gleyre, gdzie poznał Claude'a Moneta i Pierre-Auguste Renoira, z którymi wypracował sztukę malowania w pleneże . W jego dziełach z lat siedemdziesiątych widoczny jest wpływ malarstwa pejzażowego, tradycji malarstwa angielskiego, a także artystów ze szkoły z Barbizon. Jego prace przedztawiane były w salonie w 1866 roku, a nastepnie w kolejnych latach zanim malarz nie udał sie do Londynu podczas wojny francusko-pruskiej. biorąc udział w pierwszej niezależnej wystawie impresjonistów w 1874 roku wyzbył sie już harmoni barw oraz bladych odcieni charakteryctycznych dla pierwszego okresu jego twórczości.
Ostatnie dni swojego życia spędził w samotności odmawiając ucvzestnictwa w ostatniej wystawie impresjonistów z 1886 roku.

Najważniejsze jego dzieła to ; Sens w Bourgival, Śnieg w Louveciennes, Powódź w Port-Marly, Rue de Moret
1 1 1