Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T13:53:19+01:00
Przyjaźń odgrywa w życiu ważną rolę,ponieważ najlepszy przyjaciel zawsze wesprze Cię na duchu,dobrze doradzi,zrozumie,będzie z tobą szczery,nie będzie plotkował na twój temat itp. te cechy przyjaciela są najważniejsze.przyjaciele są ważni, zawsze wiesz że możesz na nich polegać, i powiedzieć im coś w tajemnicy.
2 3 2
2010-01-16T13:54:25+01:00
Człowiek gdy ma przyjaciela czuje się ważniejszy, ma do kogo zwrócić się o pomoc w trudnych sytuacjach i może mu zaufać.
1 1 1