Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T14:15:20+01:00
Słownik akronimów- czyli skrótów utworzonych z pierwszych liter innych wyrazów.
Słownik frazeologiczny
Słownik etymologiczny
słownik języka polskiego PWN
Podręczny słownik wyrazów obcych
Słownik symboli
Popularny słownik ortograficzny
Słownik terminów literackich
Słownik wyrazów obcych
Słownik wyrazów bliskoznacznych
Słownik polskich przekleństw i wulgaryzmów
Słownik pojęć współczesnych
Nowy słownik poprawnej polszczyzny
Słownik peryfraz
Słownik synonimów polskich
Słownik przysłów
Słownik polszczyzny potocznej
Słownik nazw własnych
Słownik archaizmów
Słowniki tematyczne
18 4 18
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T14:15:44+01:00
Słownik wyrazów bliskoznacznych
słownik wyrazów obcych
słownik synonimów
słownik orograficzny
słownik związków frazeologicznych
słownik poprawnej polszczyzny
słownik polsko-angielski lub angielsko- polsko
słownik polsko- niemiecki
słownik języka polskiego
15 2 15
2010-01-16T14:19:57+01:00
Blizkoznaczne ,synonimów i antonimów ,ortograficzny,poprawnej polszczyzny ,słownik etymologiczny ,polszczyzny potocznej ,wyrazów obcych ,słownik przysłów ,słownik nazw własnych ,słownik pojęć współczesnych
słownik symboli ,słownik terminów literackich.
10 2 10