Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T14:18:55+01:00
Obwód drugiego kwadratu: 348÷3=116cm
bok pierwszego: 348÷4=87cm
bok drugiego: 116÷4=29cm
pole pierwszego: 87×87=7569cm²
pole drugiego: 29×29=841cm²
8 3 8
2010-01-16T14:19:21+01:00
Obwód mniejszego kwadrat - 348 : 3 = 116
a = 116 : 4 = 29
P = 29 x 29 = 841 dm2
Obwód większego kwadratu -348
a = 348 : 4 = 87
P = 87 x 87 = 7569 cm2
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T14:23:36+01:00
Obw 1= 348
obw 2 = 348:3=116-obwod drugiego kwadratu

obw 1= 348:4=87-długość jednego boku w pierwszym kwadracie.

obw 2-116:4=29-dlugosc boku w drugim kwadracie

p1-87x87=7569 cm kwadratowych-pole pierwszego kwadratu

p2-29x29=849 cm kwadratowych-pole drugiego kwadratu
17 3 17