Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T14:31:18+01:00
Morza przybrzezne:
1. Morze Wschodniosyberyjskie,
2. Morze Beuforta
3. Morze Karskie,
4. Morze Czukockie,
5. Morze Żółte
6. Morze Beringa
Morza śródziemne:
1. Morze Zcerwone,
2. Morze kaspijskie,
3. Morze Czarne,
4. Morze Śródziemne
Morze międzywyspowe:
* Morze Celebes
* Morze Jawajskie
* Morze Banda
* Morze Moluckie
58 4 58
2010-01-16T14:33:25+01:00
1.morza przybrzezne
Morze Karaibskie, Morze Południowochińskie, Morze Japońskie
2.morza śródziemne
Morze Śródziemne
3.morza między wyspowe
Irlandzkie, Celebes, Jawajskie, Arafura, Barentsa, Banda,
18 3 18
2010-01-16T14:35:29+01:00
MORZA PRZYBRZEŻNE:
-Morze Karaibskie
- Morze Południowochińskie
- Morze Japońskie
-Morze żółte
-Morze Beringa
-Morze ochockie

MORZA ŚRÓDZIEMNE:
-Morze śródziemne
-Morze Czarne


AKWENY MORZA ŚRÓDZIEMNEGO:
-Morze Tyrreńskie
-Morze Jońskie
-Morze Egejskie
-Morze Adriatyckie
Morze Alborańskie
- Morze Balearskie
-Morze Liguryjskie
-Morze Kreteńskie
-Morze Lewantyńskie


MORZA MIĘDZYWYSPOWE:
- Celebes
- Jawajskie
-Banda
-Moluckie
- Irlandzkie
-Arafura
- Barentsa

Więcej nie jestem w stanie wymienić, pozdrawiam :))
18 4 18