Odpowiedzi

2010-01-16T14:35:56+01:00
Plusy:
- dużo tlenu
- bliski ląd,
- dużo światła,
- dużo pożywienia

Minusy:
- dużo ludzi,turystów,
- zmienne warunki
- pojazdy mechaniczne(motorówki,rowerki)
- zanieczyszczenia
- płytka powierzchnia
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T16:44:11+01:00
Korzystne warunki to :
- całkowite oświetlenie
- duża ilość tlenu
- dużo pokarmu
- duża ilość soli mineralnych

zagrożenia :
- małe ciśnienie
- zanieczyszczenie np. ropą spowodowane poprzez tankowce
- różne pojazdy tj. motorówka itp.
1 5 1
2010-01-16T20:20:51+01:00
Dobre. ciepło, biezpieczmie, nie przeplywaja statni
zle. ludzie