Odpowiedzi

2010-01-16T14:46:00+01:00
Panie Boże,
Dziękuje ci za wspaniały dar stworzenia,
Jakim mnie obdarzyłeś.
Dzięki niemu mogę istnieć
i pełnić dobre uczynki,
Co chętnie czynię
Amen :)
2010-01-16T14:56:41+01:00
Panie Boże dziękuję Ci za dar stworzenia, dzięki Tobie mogę się uczyć a Twoim życiu, być dzieckiem Bożym, poznawać Ewangelię, modlić się, pomagać innym, pełnić dobre uczynki. Ty jesteś moim życiodawcą chcę Ci dziękować i kochać Cię z całego serca.Dzięki Tobie mogę stawać się lepszą osobą. Dziękuję Ci za to co robisz dla mnie i całego świata.
Amen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:07:40+01:00
Panie Boże, dziękuję Ci z całego mego serca, za niesamowity dar jaki otrzymałe/am. Dar stworzenia. Dziękuję Ci za to że mogę żyć, że dałeś mi życie, bym poczuł/a na własnej skórze jak to jest być dzieckiem Bożym. Jesteś moim Panem, któryś mnie stworzył i wyrazić wdzięczności swej nie potrafię, za to coś dla mnie zrobił. Dziękuję Ci Panie. Amen