Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:10:45+01:00
X- żetony Adriana przed grą
y- żetony Dominika przed grą

x+y=87
x+8=2(y-8)

x+y=87
x+8=2y-16

x+y=87|*2
x-2y=-24

| 2x+2y=174
+| x-2y=-24
3x=150 |:3
x=50
50+y=87
y=37

odp. Adrian miał 50 żetonów, a Dominik 37.


liczę na naj.;)
2010-01-16T15:11:19+01:00
Po wygranej Adriana
Adraina - 2b
Bominik - b
2b + b = 87
3b = 87
b - 87 : 3
b = 29
Adrian - 58
Dominik - 29
Przed ropzpoczęciem gry
Adrian - 58 - 8 = 50
Dominik - 29 + 8 = 37