Bardzo łatwe zadanie wystarczy mi napisać, które zdania są Prawdziwe, a które Fałszywe, wszystkie zdania dotyczą mutacji : )

1.Mutacje genowe zawsze prowadzą do śmierci komórek diploidalnych.
2.W mutacjach chromosomowych niezmutowany allel warunkuje syntezę prawidłowego białka.
3.Wszystkie zmiany recesywne ujawniają się u potomstwa.
4.Choroby genetyczne wywołują zarówno mutacje genowe, jak i chromosomowe.
5.Allel recesywny ujawnia się zawsze w pierwszym pokoleniu.
6.Większość mutacji chromosomowych powoduje śmierć organizmu.
7.Mutacje recesywne nie zawsze mają wpływ na prawidłowy rozwój organizmu.
8.Wszystkie mutacje mają negatywny wpływ na organizm.

Jest to zadanie 5 str 23 w ćwiczeniach z bioli "Puls życia" Nowej ery do kl.3 gimnazjum, jak to komuś coś ułatwi : P

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T14:49:49+01:00
1 Prawda
2 Prawda
3 Fałsz
4 Fałsz
5 Prawda
6 Prawda
7 Fałsz
8 Prawda

Czekam na naj:p
8 4 8
2010-01-16T14:55:58+01:00
1.p
2.P
3.f
4.f
5.p
6.?
7.f
8.p
2 3 2