Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T15:02:29+01:00
Długosz królewski

Pióropusznik strusi

Podrzeń żebrowiec

Języcznik zwyczajny

Salwinia pływająca
1 5 1
2010-01-16T15:05:33+01:00
*Selaginella selaginoides (widliczka ostrozębna)
*Selaginella helvetica (widliczka szwajcarska)
*Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi)
*Equisetum variegatum (skrzyp pstry)
*Polystichum lonchitis (paprotnik ostry)
*Polystichum braunii (paprotnik Brauna)
*Matteuccia struthiopteris (pióropusznik strusi)
*Polypodium vulgare (paprotka zwyczajna)
2010-01-16T15:09:46+01:00
Selaginella selaginoides (widliczka ostrozębna),Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi),EnquistIsoetes lacustris (poryblin jeziorny), variegatum (skrzyp pstry),Diphasiastrum alpinum (widlicz alpejski [widłak alpejski]),Diphasiastrum complanatum (widlicz spłaszczony [widłak spłaszczony]),