Odpowiedzi

2010-01-16T16:02:50+01:00
Zagrożenia - Ktoś obraża cię w internecie,namawia na spotkanie,ktoś włamał ci się na bloga,lub na konto pocztowe.Twoi rodzice się martwią że jesteś za długo przy komputerze.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T19:55:47+01:00
Niektórym użytkownikom kopmutera i internetu wielogodzinne przesiadywanie przed monitorem , przeglądanie stron internetowych , prowadzenie rozmów czy uczestnictwow grach daje poczucie bezpieczeństwa i wyobrażenie , że człowiek jest w stanie zapanować nad otaczającą rzeczywistością i w wygodnej dla siebie chwili wycofać się , by za jakiś czas znów powrócić do wirtualnego świata . Takie myślenie powoduje u niektórych użytkowników silną potrzebę ciągłego uczestnicywa w tym , co się lubi , na przykład w grze , podczas której można podjąć określone ryzyko czy wykazac się aktywnością . Oprócz wielu wartościowych gier istnieją też takie , które pobudzają do agresji i uczą złych zachowań . Warto więc zasięgać opinii dorosłych , czy treści danej gry komputerowej są właściwe . Warto również zwrócić uwagę na ilość czasu spędzanego przed komputerem , aby nie dopuścić uzależnienia , którego oznakami mogą być między innymi :
-spędzanie coraz większej ilości czasu przed komputerem
-odczuwanie chęci ciągłego prowadzienia rozmów przez internet lub uczesnictwa w grze
- izolowanie od rówieśników
-zaniedbywanie obowięzków szkolnych i domowych
-kłamstwa związane z ilością czasu poświęconego grom komputegowym