Odpowiedzi

2010-01-16T15:09:35+01:00
1)zamiana wody w wino
2)wskrzeszenia łazaża
3)uzdrowienie dziewczynki
1 1 1
2010-01-16T15:12:04+01:00
Przyrody:
"Cud w Kanie Galilejskiej"
"Burza nad jeziorem"
"Rozmnożenie chleba"
opętania diabelskiego:
:Uzdrowienie opęntanego
Uzdrowienia :
"Uzdrowienie głuchomego"
Uzdrowienie niewidomego "
Nowe uzdrowienie w szabat
Trzch wskrzeszeń :
"Córki Jaira" wg Św.Marka
Wskrzeszenie Łazarza
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:12:14+01:00
1)
-uciszenie burzy
-rozmnożenie chleba
-Jezus kroczy po wodzie
-drugie rozmnożenie chleba
-przemienienie Jezusa
-znak w Kanie Galilejskiej

2)
-córki Jaira
-młodzieńca z Naim
-Łazarza

3)
-trędowatego
-teściowej
-paralityka
-kobiety cierpiącej na krwotok
-dwóch niewidomych
-opętanego i chorych
-uzdrowienie w Szabat
-uzdrowienie w Genezaret
-epileptyka
-niewidomych pod Jerychem
-głuchoniemego
-syna dworzanina
-chromego nad sadzawką
-niewidomego od urodzenia
2 5 2