Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:08:11+01:00
6s - 50m
60s - 500m (obustronnie mnożysz przez 10)
60s - 1min
1min - 500m
30min- 15 000m (obustronnie mnożysz przez 30)

W ciągu 30 min. pociąg przejedzie 15 000 m, to jest 15 km
1 5 1
2010-01-16T15:11:00+01:00
6sekund-50m
1minuta-500m
500m*30minut=15000m=15km
1 5 1
2010-01-16T15:12:29+01:00
30 min = 1800s
6s-50m
1800s-x m

x = (50 * 1800)/6 = 90000/6= 15000m= 15km.

Odp. W ciągu półgodziny przejedzie 15 km.
1 5 1