Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:14:04+01:00
Były to cech charakteru, gdyż skrzydła były dobrze wykonane. Ikar nie posłuchał się ojca i wzniósł się wysoko w góre. Od ciepła rozpuścił się wosk ze skrzydeł i Ikar runął na ziemie.
9 4 9
2010-01-16T15:14:22+01:00
Przyczyną upadku ikara była jego lekko myślność był ostrzegany przez Dedala ale chciał robić po swojemu.
5 5 5
2010-01-16T15:17:10+01:00
Myślę, że cechy charakteru. Ikar był młody, nieposłuszny i ciekawski. Dedal go ostrzegł, młodzieniec nie posłuchał. Nic nie jest doskonałe, te skrzydła też nie były, ale gdyby Ikar usłuchał dotarłby bezpiecznie do celu. To jego wina, jego porywczości, chęci zabawy, ciekawości i młodzieńczego buntu xd
7 3 7