ZAD1
na lekcjach matematyki 10% uczniów nie rozwiązało dokładniej a , 30 % z błędem rachunkowym, a 18 uczniów dobrze rozwiązała zadania domowe ile uczniów było w tej klasie
zad2
pani halina kupiła róże po 2,50za sztuke a sprzedała za 5,20 ile pani halina zarobiła na tej inwetycjii jeżeli zainwestowała 1000 zł
zad3
ze wzoru wyznacz
E=mc² c=?

3

Odpowiedzi

2010-01-16T15:27:40+01:00
1.18->60%
x->100%

x=100%×18÷60%=30

W klasie jest 30 uczniów.

2.
E=mc²
E/m=c² /√
c=√E/m

3.
100:2,50=400
400×5.20=2080 zł
2080-1000=1080zł.

Zarobiła 1080 zł.

1 5 1
2010-01-16T15:37:07+01:00
1.

100%- to cała klasa
100%-30%- 10% = 60%
60% to18 uczniów.
60%= 18
10%=3 (uczniów)
30%= 9 (uczniów)
100% = 30 uczniów

2.
kupiła ile?
1000 : 2, 5 = 400 (tyle kupiła sztuk)
5,2-2,5 = 2,7 (tyle zarobiła na jednej sztuce)
400 * 2,7 = 1080 (tyle zarobiła)
1080 - 1000 = 80 (tyle zyskała na tej inwestycji)

3.
e=mc²
c²m=e /(wszytko dzielone przez m)
c²= e/m (ułamek)
c= √e/m
c = pierwiastek z e (w mianowniku) m (w liczniku)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T19:28:08+01:00
Zad. 1

100%-30%- 10% = 60%
60%= 18
10%=3 (uczniów)
30%= 9 (uczniów)
100% = 30 uczniów

Zad. 2

Ile kupiła ?
1000 : 2, 5 = 400 (tyle kupiła sztuk)
5,2-2,5 = 2,7 (tyle zarobiła na jednej sztuce)
400 * 2,7 = 1080 (tyle zarobiła)
1080 - 1000 = 80 (tyle zyskała na tej inwestycji)

Zad. 3

e=mc²
c²m=e /(wszytko dzielone przez m)
c²= e/m (ułamek)
c= √e/m
c = pierwiastek z e (w mianowniku) m (w liczniku)
1 5 1