Mam napisac na 6 jak rozwiazac problem taki:Po włączeniu kompa pojawia się komunikat"nie można uruchomić systemu windows z powodu błędu w oprogramowaniu.zgłoś ten problem jako:załadować wymaganych bibliotek dll dla jądra systemu.zgłos ten problem do pomocy technicznej".
i wiem ze sie bootuje na CD.Ale jAK Jest nielegalny windows i niema sie plyty od tego nielegalnego tylko poprostu wgrany i nienagrany na plyte i probelm bo tutaj leze plz zadanie wart 50
!!!ptk,mianowicie dla podpowiedzi jest taki czarnyekran i w lewym dolnym rogu to pisze

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T15:31:51+01:00
Jedynie oryginalna wersja systemu Windows będzie poprawnie działac.
2010-01-16T17:10:57+01:00
Nie ma innego sposobu jak oddać kompa do naprawy...